دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام بازم رفت

Download New Music Amir Abbas GolabBazam Raft

امیر عباس گلاب بازم رفت
بازم با حرفات خودم یادم رفت چه روزایی رو هدر دادم رفت
چقد غصه خوردم که تو شاد باشی یادته یادته …
بازم من که دنیام با حرفات بهم ریخت با هر جمله ای که تو گفتی دلم ریخت
اسیرت شدم تا تو آزاد باشی یادته یادته …
حالم خرابه با خاطره هاهم بدم شاید که از این به بعد به هر کاری دست زدم
من هنوزم به یادت میوفتم ولی به خودم قول شرف دادم ادامت ندم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب بازم رفت

 

  • ۹۶/۱۱/۱۲
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی