دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام دلبر جان

Download New Music Shahab MozaffariDelbar Jan

شهاب مظفری دلبر جان

 

به تو دلم خوشه دلبر جان چشات منو میکشه دلبر جان
یه کاری کن منو آروم شم آره هم ین حالا وقتشه دلبر جان
مث یه قصه شیرینی که داری ته ته دل من میشینی
نگاتو برندار از چشمام آخه تو که داری حالمو میبینی
ای دل تو مال خودم هی ای من میام فقط بگو کی
دوس دارم ببینمت هی دلبر جان …
ای دل تو مال خودم هی ای من میام فقط بگو کی
دوس دارم ببینمت هی دلبر جان …

دانلود آهنگ شهاب مظفری دلبر جان

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی