دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام لعنتی های دوست داشتنی

Download New Music Reza Yazdani – Lanatihaye Doost Dashtani

رضا یزدانی لعنتی های دوست داشتنی

چقدر حرف دارم واسه گفتن چه قدر شعر دارم که آواز شه
چقدر قفل بستن رو مغزم ببین که با دستای تو باید باز شه
چقدر عاشقی به منو شب میاد چقدر فکر من سمت رویا بره
دلم جوری دیوونه بازی میخواد که عقلم یه عمری به اغما بره
تو چشمای من زل بزن ابری ام رنگین کمون پشت این ابر هست
یکم صبر کن صبر کن صبر کن … یه رنگین کمون پشت این صبر هست …

رضا یزدانی لعنتی های دوست داشتنی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۹۷/۰۲/۱۵
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی