دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام بارون

Download New Music Saman Jalili – Baroon

سامان جلیلی بارون

جای خالی من برات عادت شده یکی اینجا برای تو بی طاقت شده
تورو حس میکنم توی تنهاییام بی تو از زندگی چی میتونم بخوام
یا باید رفتن تورو باور کنم یا که دنیامو با تو خاکستر کنم
یا که زندونی تو و این خونه شم یا تو تنهاییام بی تو دیوونه شم
این خونه بی تو زندونه واسه ی من دیوونه بگو اسمشو چی میتونم بذارم
جز تو کی دردمو میفهمه چرا این همه بی رحمه آخه خاطره هایی که با تو دارم
ببار بارونو دلم داغونو نمیخوام عشق بدون اونو
ببار بارونو دلم داغونو نمیخوام عشق بدون اونو
ببار بارونو …

سامان جلیلی بارون

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۹۷/۰۲/۱۵
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی