دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام زیبای خواب آلود

Download New Music Sina SarlakZibaye Khab Alood

سینا سرلک زیبای خواب آلود
امون از چشم های تو از این زیبای خواب آلود ندیدن کی تورو میخواست ندیدن عاشقت کی بود
تحمل یعنی اینکه تو بفهمی معنی دردو نمیدونی چه چیزایی بهم میریزه یه مردو
توی موهات غرقم کن تو این امواج طوفانی من از تو عشق میخوام و نوازش های طولانی …
دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای درد های من
دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای درد های من

دانلود آهنگ سینا سرلک زیبای خواب آلود


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320
 
  • ۹۶/۱۲/۰۷
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی