دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس جدید فرزاد فرخ به نام دیوار

Download New Remix Farzad FarokhDivar

ریمیکس فرزاد فرخ دیوار

عاقبت تقدیر بین ما دو تا دیوار ساخت از من آزرده دل دیوانه ی بیمار ساخت
عاقبت عشقت مرا رسوای این دنیا کرد دور شدم از چشم تو من ماندم و یک کوه درد
خاطراتت میزند آتش به قلب و جان من روح من را میبرد پیش تو ای مهربان من
من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا
من غرورم را شکستم تا من و تو ما شویم از خودم هر بار گذشتم تا ز هم شیدا شویم
من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا

دانلود ریمیکس فرزاد فرخ دیوار

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

  • ۹۶/۱۲/۰۵
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی