دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام تو که میخندی

Download New Music Shahab RamezanTo Ke Mikhandi
شهاب رمضان تو که میخندی

میخوام بگم که دیوونه شدم اخم نکن بخند گلم کار نده دستم
نگو میخوای بری نگو دیوونه شدی آخه دلم میخواد بهم بگی جون تو هستم
میخوام پرواز کنم با تو آغاز کنم بسازم این زندگی رو کنارت عشقم
بذار عاشق بشیم واسه هم جون بدیم جلو همه میگم آی آدما عاشقش هستم

دانلود آهنگ شهاب رمضان تو که میخندی

برای دانلود دمو آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

  • ۹۶/۱۱/۲۸
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی