دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باورم کن

Download New Music Ali Zand VakiliBavaram Kon
علی زند وکیلی باورم کن

باید مرا باور کنی من با توام هرجا که باشی شاید تو هم دلتنگیم را حس کنی تنها که باشی
با من بمان با من بخوان افسانه ی تنهاییت را با من بمان در چشم های من ببین زیباییت را
من بی تو در شب های دلتنگی اسیرم باورم کن من بی تو مثل تک درختی در کویرم باورم من
زیبای من در جشن میلاد تو و زیبایی تو من آخرین شمعم که میخواهم بمیرم
باورم کن باورم کن باورم کن …

دانلود آهنگ علی زند وکیلی باورم کن

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

  • ۹۶/۱۱/۲۵
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی