دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام شب رویایی

Download New Music Aron AfsharShabe Royaei

آرون افشار شب رویایی

من در تب و تاب توام خانه خراب توام من منه دیوانه عاشق
ای تو سر و سامان من نیمه ی پنهان من جان تو و جان یه عاشق
من عاشقتم تا ابد دور شود چشم بد از تو و دنیای من و تو
ای ماه الهی فقط کم نوشد سایه ات از شب و روزای من و تو
سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه

دانلود آهنگ آرون افشار شب رویایی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

آرون افشار دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شب رویایی دانلود آهنگ های آرون افشار شب رویایی متن آهنگ شب رویایی آرون افشار

 

  • ۹۸/۰۷/۱۶
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی