دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید آصف آریا به نام عشق تو بسه منه

Download New Music Asef AriaEshghe To Basse Mane

آصف آریا عشق تو بسه منه

تو همه شلوغیا واسه تو وقت دارم
این همه خوبه فقط واسه تو رفتارم
پا به پای من همه شبارو بیداری
خیلی دوست دارم ...
همیشه حرف تورو میزنمو دیدنت حال میاره جیگرمو
بیا بپوشم به سلیقه خودتو پیرهنمو ...
عشق تو بسه منه عطرت همیشه رو مچ دست منه
هرچی میخوای به خودم بگو صد دفعه گفتم همه چیت با منه

دانلود آهنگ آصف آریا عشق تو بسه منه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۲/۰۲/۳۱
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی