دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید الیاد به نام نفس نفس

Download New Music Elyad – Nafas Nafas

الیاد نفس نفس

 

نفس نفس برا تو گل سرسبد دل من تو چراغ محفل من که رفتی ویرانه شد دل

نشستم به تماشای ماه رو آب و ماهیانش سکوت و فریاد نگاهش مرا یاد تو بینداخت

از من جدا کردن تورا انگار نه انگار دل دارم صد راه اشتباه برفتم که دگر راه ندارم

من توبه کردم که دگر عاشق بدپیله نباشم عمرم به سر رفت برس به دادم

دانلود آهنگ الیاد نفس نفس

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ نفس نفس دانلود آهنگ های الیاد متن آهنگ نفس نفس الیاد نفس نفس

  • ۰۰/۰۲/۲۷
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی