دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امین حیایی به نام بی قرار

Download New Music Amin HayayiBi Gharar

امین حیایی بی قرار

دیگه دل دل نکن بیا تو یادمه تموم خوبیاتو من بی قرارم من
بیا برگرد بمون کنارم به کسی هیچ حسی ندارم من بی قرارم من
بی تو هر جمعی میرم تنها میشینم یه گوشه یه گوشه
نکنه گریم بگیره باز دست دلم رو شه
دیگه دل دل نکن بیا تو یادمه تموم خوبیاتو من بی قرارم من
بیا برگرد بمون کنارم به کسی هیچ حسی ندارم من بی قرارم من

دانلود آهنگ امین حیایی بی قرار

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 128

آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی درخونگاه امین حیایی بی قرار دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ بی قرار دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ بی قرار امین حیایی

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی