دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بابک تسلیمی به نام نه من نه تو

Download New Music Babak TaslimiNa Man Na To
بابک تسلیمی نه من نه تو

میپرم از خواب هر شب تنها خیسه چشمام میریزه هی اشکم
میزنم فریاد میخواد قلبم باشی عشقم پر میشم هی از غم
نه من نه تو اگه نیای اگه نیای اگه نباشی بی قرارو گیج و حیرونم
نه بعد تو نمیتونم نمیشم باشم عاقل آخه بی تو دیوونم
نه من نه تو اگه نیای اگه نیای اگه نباشی بی قرارو گیج و حیرونم
نه بعد تو نمیتونم نمیشم باشم عاقل آخه بی تو دیوونم

دانلود آهنگ بابک تسلیمی نه من نه تو

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

  • ۹۶/۱۱/۲۷
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی