دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام من هستم

Download New Music Babak JahanbakhshMan Hastam

بابک جهانبخش من هستم

 

اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم
پیدا نکردی کسی رو که با تو هم صدا شه من هستم
اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم
من هستم من هستم …
رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم
نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار
تا تو بخوای من هستم آی من هستم …

دانلود آهنگ بابک جهانبخش من هستم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۹۷/۰۵/۲۹
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی