دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بو میکشم عطر تورو از دور حضورتو دوباره حس کردم

تو کوچه های خیس بارونی یه عمره دنبال تو میگردم

حرف میزنم از دور و میفهمی من دلخوشم با فکر و یاد تو

میخندی و توی دلم غوغاس بیا ببین دیوونگیهامو

یه حسی تو دلم میگه عاشق شدم بیا که بارون شه دوباره

بارونه که فقط وقتی دلتنگتم میتونه مثل من بباره

دانلود آهنگ حسین توکلی بارون

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

بارون حسین توکلی دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ بارون دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های حسین توکلی متن آهنگ بارون حسین توکلی

  • ۹۹/۱۱/۲۶
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی