دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری به نام بی احساس

Download New Music Hamid AsghariBi Ehsas

حمید اصغری بی احساس

دانلود آهنگ حمید اصغری بی احساس

یه چند شبه هوایی دلم بدون تو کجا باید برم
بگو آخه مگه دیوونه بازیای تو کم میشه بگو تا من بگم
به جای تو پشیمونه دلم بذار بگم نمونه تو دلم
بگو آخه از احساسم برای تو بگم چی میشه بگو تا من بگم
با من دیوونه دیوونه بازی نکن دلتو راضی نکن بی احساس
من دیوونه رو دیگه تو بازی نده حال هردومون بده بی احساس

برای دانلود تسخه کامل روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
  • ۹۸/۱۱/۲۶
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی