دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام من زورم نمیرسه

Download New Music Reza MalekzadehMan Zooram Nemirese

رضا ملک زاده من زورم نمیرسه

چشمای گریونو خیابونو منو یه بغض پنهونو
یه بارونو منی که بعد تو تمومه کارم
تمومه کارم ...
عطر موهاتو نفسهاتو اون عشق رفته بر بادو
نگاهاتو هنوزم که هنوزه مونده یادم
مونده یادم ...
من زورم نمیرسه به عشق تو
عجب جهنمی شده برام بهشت تو
چه جاهایی که من بالا نبردم اسمتو
برس به دادم ...
من زورم نمیرسه به عشق تو
چقد اشکم دراومد تا نبینم اشکتو
چقد افتادم از چشم تا بیام به چشم تو
برس به دادم ...

دانلود آهنگ رضا ملک زاده من زورم نمیرسه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۲/۰۵/۲۱
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی