دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام به من نگو عاشق

Download New Music Roozbeh BemaniBe Man Nago Ashegh

روزبه بمانی به من نگو عاشق

تورو بیچاره کنه پای خودش که چی بشه خودشو پای تو بیچاره کنه عاشقته
اون که دکمه های پیراهنتو میبنده نه اون که پیراهنتو پاره کنه عاشقته
به من نگو عاشق به من که ترسیدم به من که روزای پس از تورم دیدم
به من نگو عاشق به این من پاسوز به من که تونستم نبینمت یک روز

دانلود آهنگ روزبه بمانی به من نگو عاشق

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

به من نگو عاشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ به من نگو عاشق دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های روزبه بمانی روزبه بمانی متن آهنگ به من نگو عاشق روزبه بمانی

 

  • ۰۰/۰۵/۲۹
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی