دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام شعله دار

Download New Music Saman Jalili – Shole Dar

سامان جلیلی شعله دار

بیشتر از این آرامشو از روزگار من نگیر تو بهترین آرزومی تو آرزوی من نمیر
پر میشه از نبود تو پیمونه ی چشای من نباشی بی تو میشکنم ویرون میشه دنیای من
تو شعله دار عشقمی تو شام بی چراغ من شعلتو بردار و بیا تو بی کسی سراغ من
تو این بهار بودنت چه خوبه که شتاب کنی منو با قرض دوریات دوباره بی حساب کنی

دانلود آهنگ سامان جلیلی شعله دار

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شعله دار دانلود آهنگ های سامان جلیلی سامان جلیلی شعله دار متن آهنگ شعله دار سامان جلیلی

  • ۹۹/۱۰/۲۳
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی