دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام تو یار من باش

Download New Music Sina SarlakTo Yaare Man Baash

سینا سرلک تو یار من باش

خونه تکیه گاهه واسه فردامون یه پناه امنه واسه فردامون
اوج مهربونی توی این خونس خونه جون پناه دل دیوونس
تو یار من باش کنار من باش وقت بی قراری قرار من باش
تو یار من باش کنار من باش توی سوز و سرما بهار من باش
اگه حال دنیا پر از آشوبه اما حال قلبم کنارت خوبه
سقف خستگی و پناه من باش ماه لحظه های سیاه من باش

دانلود آهنگ سینا سرلک تو یار من باش

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پخش آنلاین موزیک تو یار من باش دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ تو یار من باش دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ های سینا سرلک سینا سرلک متن آهنگ تو یار من باش سینا سرلک

  • ۰۰/۱۲/۲۹
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی