دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام دایره

Download New Music Sina ParsianDayereh

سینا پارسیان دایره

یه دایره دور موزیک میکشم که اجازه ندم دیگه سمتم بیاد
عمرمو صرف چی کردم اصلا یه مشت چرندیات
من از همه بدم میاد حتی گاهی از ادبیات
از شعرای خلاف مارکتی که از فضا توی سرم میاد
من پره خلا بودم آره اما خوب بلد بودم جای خالیو چجوری پر کنم
خودمو تو خلا تصور کنم ...
فکر کنم مردمو سنگ قبرم تو فضاست بک گراند دنیا مشکیه کل دنیا صاحب عزاست

دانلود آهنگ سینا پارسیان دایره

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پخش آنلاین موزیک دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دایره دانلود آهنگ های سینا پارسیان دایره سینا پارسیان متن آهنگ دایره سینا پارسیان

  • ۰۰/۱۲/۲۷
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی