دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام رد داده بودی

Download New Music Alireza TalischiRad Dadeh Boodi

علیرضا طلیسچی رد داده بودی

من گیر توام نه گیر اشتباهام دست من نیست سمت تو که میره پاهام
پشتتم همیشه گفتم تو خوبی با اینکه خیلی وقته دیگه خوب نبودی باهام
من همیشه تنهام با دردم چشم بسته میرم تا آخرش با قلبم
خسته میشم ولی ادامه میدم بی خیال اینکه با خودم چیکار میکردم
سر بم نزدی یعنی نمیخوادم مگه دیگه چقدر میکشه یه آدم
میخواستی برگردی برگشته بودی دیگه چقدر به بودنت امید میدادم
کلی حس بد داده بودی میگیم عیب نداره رد داده بودی
هر چی درب و داغون میکنی هم فدای اون روزا که خیلی فوق العاده بودی
کلی حس بد داده بودی میگیم عیب نداره رد داده بودی

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی رد داده بودی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی