دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی هایپر به نام یه چی بگم

Download New Music Ali HyperYe Chi Begam

علی هایپر یه چی بگم

تو چشمات چی داره که منو دیوونه کرده تو بری این خونه سرده
باز دلم هواتو کرده …
دلم هواتو کرده زیر بارون من و تو و خیابونو دیوونه بازیامون
دارم عاشق میشم با تو دوباره آروم آروم
یه چی بگم من عاشق چشات شدم به کی بگم دیوونه وار میخوام تورو
پیگیرتم آخر شدی تموم زندگی من
یه چی بگم من عاشق چشات شدم به کی بگم دیوونه وار میخوام تورو
پیگیرتم آخر شدی تموم زندگی من

دانلود آهنگ علی هایپر یه چی بگم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۹۷/۰۳/۲۳
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی