دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام ازم دور شین

Download New Music Ali YasiniAzam Door Shin

علی یاسینی ازم دور شین

راجبش نگید نمیخوام اشکام بریزه راجبش نگید هنوزم واسه من عزیزه

راجبش نگید نمیخوام یادم بیاد ندارمش راجبش نگین همین کافیه که خوبه حالش

ازم دور شید راجبش نگید من با خاطراتش خوشم به من چه که دیگه مال من نیست اونو تو دلم نمیکشم

به من چه اگه خیلی راحت منو از دلش پاک کرد ازم دور شید پای خودم هر کاری که باهام کرد

ازم دور شید راجبش نگید راجبش نگید راجبش نگید ...

دانلود آهنگ علی یاسینی ازم دور شین

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی