دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام امضای عشق

Download New Music Farzad FarokhEmzaye Eshgh

فرزاد فرخ امضای عشق

 

گر میگیره چشای من شبا دم خواب من
بعد تو غم تو پر شده تو اتاق من
مثل بارونه چشای ترم دلمو کجا ببرم
تو بگو که هوات زده باز به سرم
امضای عشق در قلب من به دستای تو بود
رفتی بدون دنیای من چشمای تو بود
تا دنیا دنیا دنیاست در من تو بیداری
هر وقت دلتنگ میشم از روی ناچاری
پی چشماتو میگیرم از عکسای دیواری
تا دنیا دنیا دنیاست من از تو دلگیرم

دانلود آهنگ فرزاد فرخ امضای عشق

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۲/۰۸/۲۷
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی