دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام جواب

Download New Music Mahan Bahram KhanJavaab

ماهان بهرام خان جواب

واسه تو راحته شایدم عادته منو یادت بره این یه واقعیته
من و تو باهمیم ولی هرکدوم یه جور تو دلت یه جای دور من صبور و بی غرور
یادمه یادمه چشاتو یادمه گفتی شک نکن به من صداتو یادمه
چی عوض شد عزیزم که دلت با دلم نیست چرا دست من و تو توی دستای هم نیست
جوابمو بده کجا دلت برید چی شد که رابطه به اینجاها رسید

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان جواب

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

جواب دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جواب ماهان بهرام خان متن آهنگ جواب ماهان بهرام خان

  • ۹۸/۰۱/۲۵
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی