دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دلسرد شدم از تو از این رابطه دلگیرم

نمیدونم کجا اما فقط میرم

نیا بدرقه ی دلی که سوزوندیش

خودت باعث شدی تو از خودت روندیش

از خودت روندیش ...

چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره

به این نتیجه میرسم که تنهایی از تو بهتره

با اینکه هر شب تا سحر از غصه خوابم نمیبره

شبای غمگین لااقل تحملش آسونتره

من تو آرامشم دنبال من نگرد میخوام تنها بشم دنبال من نگرد

من تو آرامشم دنبال من نگرد میخوام تنها بشم دنبال من نگرد

دانلود آهنگ محسن یگانه دلسرد

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دلسرد دانلود آهنگ های محسن یگانه دلسرد متن آهنگ دلسرد محسن یگانه محسن یگانه

  • ۰۰/۰۲/۲۹
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی