دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام عطر تو

Download New Music Mohammadreza HedayatiAtre To

محمدرضا هدایتی عطر تو

عطر تو غم انگیزترین بوی جهان شد یاد تو دل انگیزترین شعر جهان شد
تو از نگاه عاشقی تمام قلب من شدی با آن همه دیوانگی ببین چه ساده رد شدی
بیا ببین بیا بگو من عاشق روی تو بودم عشق تو را در دل ستودم
من عاشق روی تو بودم عشق تو را در دل ستودم …

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی عطر تو

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .
  • ۹۷/۰۴/۲۳
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی