دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام فرشته

Download New Music Masoud SaeediFereshteh

مسعود سعیدی فرشته

حالا که دیوونت شدم چجوری باورت نمیشه
حالا من هرچیم بگم دوست دارم سرت نمیشه
تموم عشقا توی دنیا غیر عشق تو دروغه
پر ستاره شد شبام دوباره آسمون شلوغه
ای وای چقد ماهه چشات ای وای دلم رفت که برات
ای وای از این ناز و ادات ای وای دلم تنگه برات

دانلود آهنگ مسعود سعیدی فرشته

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۱/۰۲/۰۵
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی