دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام دوباره

Download New Music Masoud SadeghlooDobare

مسعود صادقلو دوباره

باز دوباره گرفته دلم من یه عاشقم همینه مشکلم
باز دوباره گرفته دلم من یه عاشقم همینه مشکلم
دلو دادم امانت ولی کرد خیانت شکسته بالم
همونی که میگفت داره باهام صداقت گفتم اون کیه گفت بماند

دانلود آهنگ مسعود صادقلو دوباره

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۲/۰۵/۲۷
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی