دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام خیلی بد شد

Download New Music Mehdi MoghaddamKheyli Bad Shod

مهدی مقدم خیلی بد شد

پیش تو باز کم آوردم خیلی بد شد
قسم دروغی خوردم خیلی بد شد
با غریبه منو دیدی خیلی بد شد
پشت من چیا شنیدی خیلی بد شد
به تو گفتم مث تو زیاده اما واسه تو داشتم میمردم
تورو با اون یکی دیدم کم آوردم
ولی من هر کاری کردم تورو از یاد نمیبردم
اگه اشتباهی کردم آخرش چوبشو خوردم
غیر تو هیشکی ندیدم همه جا به تو رسیدم
از همه دنیا گذشتم تورو با اون یکی دیدم

دانلود آهنگ مهدی مقدم خیلی بد شد

  • ۹۹/۰۸/۲۶
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی