دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام سونامی

Download New Music Mehdi MoghaddamSunami

مهدی مقدم سونامی

دلم عاشقه گل من میدونی بگو تا ابد پیش من میمونی
تورو دوس دارم با دل و جونم تا دنیا دنیاس با تو میمونم
وقتی چشماتو رو به روم میبینم وقتی عزیزم پیش تو میشینم
نمیشه پنهون میخوامت از جون عشقت از قلبم نمیره بیرون
نازنینم با تو بودن واسه ی من خواب و رویاس
بیا پیشم تو نباشی این دل من خیلی تنهاس

دانلود آهنگ مهدی مقدم سونامی

  • ۹۹/۰۸/۲۶
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی