دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام اومدی پیشم

Download New Music Milad BabaeiUmadi Pisham

میلاد بابایی اومدی پیشم


اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی
منو بی خوابی خیلی جذابی من بمیرم تو انقد خانومی
حس تو چشام بهت بیماره یه جوری که از همه بیزاره
انقده مهم شدی واسم که همه چی بهت بستگی داره
همه میگن که تو زیادشی نمیشه که واسه من عادی شی
اگه دستات برای من باشه همین روزا عاشق من میشی
اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی
منو بی خوابی خیلی جذابی من بمیرم تو انقد خانومی
اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی
منو بی خوابی خیلی جذابی من بمیرم تو انقد خانومی
دیگه با تو خوشبختی نزدیکه با خودمم بدم نباشی که
اما میدونی واسه من اینجا تو باشی همه چی رومانتیکه
همه میگن که تو زیادشی نمیشه که واسه من عادی شی
اگه دستات برای من باشه همین روزا عاشق من میشی
اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی
منو بی خوابی خیلی جذابی من بمیرم تو انقد خانومی
اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی
منو بی خوابی خیلی جذابی من بمیرم تو انقد خانومی

 

  • ۹۶/۱۰/۱۰
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی