دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی به نام مگه میشد

Download New Music Milad BeheshtiMage Mishod

میلاد بهشتی مگه میشد

اولین بار که دیدم تورو داشت قلبم از جا کنده میشد
تازه فهمیدم که دنیام تورو کم داشت بی تو آخه مگه میشد
این دیوونه تورو دید و پر امید به زندگی شد
سخته بی تو زندگی کرد با تو دنیام زیر و رو شد
دیوونه کی برات مثل من بی قراره بدون تو طاقت نداره
شب و روز به یادت میباره میباره …
باور کن با تو عاشق شدم من عزیزم بیا و نذار اشک بریزم
آخه من به عشقت مریضم …
باید رو سر من بمونه سایت دیدنت واسم شده عادت
بین عاشقت میمیره چجورم واست …
آخه من به عشقت عاشقم روم نمیشد تا بگم واسه اینه ساکتم تو شدی دنیای من
کاش میدونستی دلم قبل تو غصه و غم داشت …
دیوونه کی برات مثل من بی قراره بدون تو طاقت نداره
شب و روز به یادت میباره میباره …
باور کن با تو عاشق شدم من عزیزم بیا و نذار اشک بریزم
آخه من به عشقت مریضم …

 

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ میلاد بهشتی مگه میشد

  • ۹۶/۱۰/۱۱
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی