دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام دلبر ناب

Download New Music Naser Zeynali  Delbare Naab

ناصر زینعلی دلبر ناب

تو چقد نابی بس که جذابی منو دیوونه میکنی
رو چه حسابی بازی میکنی با من اینجوری بیخودی
همینجوری بمون نذار تغییرت بدن این آدمای بد
تو چش نباش اصلا این حسودا آدمو چشم میزنن فقط
دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم
یه نگاه ریز زیرچشمی به من بنداز که من دیوونه شم ای وای من
دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین 
دست نمیشه از تو بردارم همین ای وای من بیمارتم ای وای من

دانلود آهنگ ناصر زینعلی دلبر ناب

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دلبر ناب دلبر ناب متن آهنگ دلبر ناب ناصر زینعلی ناصر زینعلی

  • ۹۸/۰۵/۲۹
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی