دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام کاش

Download New Music Pouya BayatiKash

پویا بیاتی کاش

کاش بیای بشه کارو نشونه بگیری دل مارو
کاش ببینی تو چشمم عذاب دلهره هارو
کاش تموم شه فراقت به من بتابه چراغت
من بیام یه بغل گل بچینم از سر باغت
کاش الان پیش من بودی نشسته بودی کنارم
من چقد با خیال تو با خودم خاطره دارم
آرزوی قشنگی نشسته رو دل تنگم
کاش منو برسونی به آرزوی قشنگم

دانلود آهنگ پویا بیاتی کاش

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پخش آنلاین موزیک پویا بیاتی دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ کاش دانلود آهنگ های پویا بیاتی کاش متن آهنگ کاش پویا بیاتی

  • ۰۱/۰۲/۱۸
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی