دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی و مهدی معظم به نام تولد

Download New Music Morteza Ashrafi Ft. Mehdi MoazamTavalod

مرتضی اشرفی و مهدی معظم تولد

یه مثال میزنم برف میاد ولی برف نمیمونه اونی که با یه کلمه حرف میاد پای حرف نمیمونه …
دل که ببندی بهش دو بار بخندی بهش نمیدونه ما دندون خرابو کندیمش
نمیدونه این کلکارو خودمون ساختیم از خودمون بردیم به خودمون باختیم
رفیقتم به من بگو چه مرگته بگو چرا ته چشات غم داری
رفیقتم به من بگو چرا انگار تو زندگیت همش یه چیزی کم داری
رفیقتم به من بگو چه مرگته بگو چرا ته چشات غم داری
رفیقتم به من بگو چرا انگار تو زندگیت همش یه چیزی کم داری
رفیقتم به من بگو چه مرگته … چرا …

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی و مهدی معظم تولد

برای دانلود آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

  • ۹۶/۱۱/۲۶
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی