دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام پرستار

Download New Music Aron AfsharParastar

آرون افشار پرستار

 

چشمات با من رفیق جون جونیه ببین چه بارونیه
ای وای اگه ما همو پیدا نمیکردیم ...
امشب میخوام دیوونه بازی کنیم خدا رو راضی کنیم
بذاره با هم همه دنیارو بگردیم ...
انقدر عاشق شدن عین خود آزاریه من مریضت شدم وقت پرستاریه
قلبم از دست رفت آخه چه اصراریه ...
درد و درمانمی خود بیماریه همه ی زندگیم غیر تو تکراریه
من امیدم فقط این که دوسم داریه ...
امشب بازم با پای دل اومدم اشکامو جارو زدم
ماهی شدم تا دل دریاتو ببینم ...

دانلود آهنگ آرون افشار پرستار

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۳/۰۲/۲۶
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی