دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام مسکن

Download New Music Hamid AskariMosaken

حمید عسکری مسکن

مسکنه واسه دردای من عشق تو چشمای عاشق تو
دنیای من توی دست توئه کیه واسه من بتونه بشه تو
قلب دیوونمو میشکنی و میگذری این دل داغونمو هر جا بخوای میبری
یکی مثل تو رو کجا پیدا کنم که دلم بره اینجوری واسش
کیه شب و روز بگم عاشقشم ولی شنیدنش عادی نشه واسش
نری من و قلبمو تنها بذاری که چیزی نمیمونه واسش

دانلود آهنگ حمید عسکری مسکن

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۳/۰۳/۰۹
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی