دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام غیر معمولی

Download New Music Mehdi JahaniGheyre Mamooli

مهدی جهانی غیر معمولی

 

تو منو رو به روت دیدی ازم اسممو پرسیدی
به تو هیچی نگفتم من چطور منو حالمو فهمیدی
با یه خندت بردی دلو کم کم ندیدم من مثل تو تو این جمع
توی قلبم بمون بشو عمدا بیا سمتم بزنه با تو نبضم
اگه لب تر کنی شهرو چراغون میکنم
من همین جمعو تا صبح واسه تو مهمون میکنم
غیر معمولی دارم من به تو عادت میکنم

دانلود آهنگ مهدی جهانی غیر معمولی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۳/۰۶/۱۷
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی