دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خارجی , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو ایرانی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی به نام دوست دارم

Download New Music Kasra ZahediDooset Daram

کسری زاهدی دوست دارم

دوست دارم با تو را برم تو خیابونا
دوست دارم با تو خیس شم زیر بارون
دوست دارم با هم دیگه باشیم این زمستونو
دوست دارم قلبت هم رفیق قلب من باشه
عاشقونه عاشقت میشم عاشقونه عاشقم باشه
دوست دارم قلبت صاف و ساده مال من باشه

دانلود آهنگ کسری زاهدی دوست دارم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  • ۰۳/۰۵/۲۳
  • novin seda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی